PIK VRBOVEC

Izazov

Jedinstveni marketinški i komunikacijski izazov bio je motivirati i zainteresirati prosječnog hrvatskog potrošača, koji do sada nije pridavao veću važnost sastavu proizvoda, da počne čitati deklaracije te da se educira i osvijestiti o prisutnosti neželjenih sastojaka u mesnim prerađevinama. Iz tog je razloga pokrenuta jaka edukativna i marketinška kampanja, koja je ukazivala na to da su proizvodi pod robnom markom PIK proizvodi bez nepoželjnih sastojaka. Na cjenovno osjetljivom tržištu, bilo je nužno potrošačima, osim odličnog omjera cijene i kvalitete, pružiti i dodanu vrijednost te ih time motivirati na odabir PIK proizvoda. Još jedan od izazova bio je i napraviti odmak od konkurencije i učvrstiti ulogu PIK Vrbovca kao kreatora suvremenih trendova i lidera na regionalnom tržištu mesa i mesnih prerađevina.

Naši ciljevi bili su: Informirati i educirati potrošače o mesnim prerađevinama pod brendom PIK koje ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten, niti soju.

Dodatno motivirati i zainteresirati prosječnog hrvatskog potrošača, educirati ga i osvijestiti o potencijalnoj štetnosti neželjenih sastojaka u mesnim prerađevinama

Pružiti transparentne informacije putem jasne komunikacije na pakiranjima, prodajnom mjestu i u medijima komunikacijskim alatima:

Taktike

  • Edukativna kampanja
  • PR kampanja:
  • PR objave
  • Advertorijali
  • Eventi
  • Suradnja s nutricionisticama
  • Degustacije proizvoda

Rezultati

U analiziranom razdoblju od 29. travnja do 31. prosinca 2015. ukupno je  objavljeno 86 objava (članci, priopćenja za tisak, TV izvješća itd.) u tisku, elektroničkim i on-line medijima.

  • AVE vrijednost objava iznosila je  795.00,00 kuna.

Pratite nas

Prijavite se na naš newsletter!

Entuzijazmom i profesionalnošću stvaramo pravi put u komunikaciji onih koji VODE, onih koji INSPIRIRAJU, onih koji su spremni biti USPJEŠNI.